sistemler:zafer_muecadelesi
İçindekiler
Zafer Mücadelesi
- PvP Karakterlerin girebildiği risksiz ama ödüllü etkinliktir.
- Etkinlik 30 dakika sürer
- Etkinlik saatlerinde oyun içerisinden [zafer komutu kullanılarak katılınır.
Katıldıktan sonra, etkiliğe kalan süreyi, kaç kişinin katıldığını ve binekli mi bineksiz mi görebilirsiniz.
Başlıca Özellikleri
- Sistem katılımcıları eşit şekilde “Unitas” ve “Societas” factionlarına ayırır.
- Öldüğünüzde Insure ücreti ödemezsiniz
- Cesediniz çantanıza gelir
- Silah ve zırhlarınızın durabilitysi azalmaz
- Diğer oyuncuların silah, kalkan ve robe'u hariç hiç bir itemini göremezsiniz.
- Tüm oyuncuların guild isimleri kaldırılır.
- Tüm oyuncuların isimleri değiştirilir.
- Kill, Death ve Assist (KDA) sayılarınızı değiştirmez, kendine ait istatistik tutar.
- Başlangıç noktalarındaki Supply Stone'lardan ücretsiz ve sınırsız pot, reg ve bandaj alınabilir.
- Risk yoktur. Kaybeden de puan kazanarak [pvpmarket 'ten ürün alabilir.
- Etkinlikler binekli ve bineksiz olarak ayrılır.
- Her oyuncunun 5 Field büyüsü atma hakkı vardır.
Nasıl Oynanır
- 2 çeşit puan kazanma yöntemi vardır.
- Alan ele geçirerek
- Rakip oyuncuyu öldürerek
Alan Geçirme
- 3 adet ele geçirme noktası bulunur.
- 2 adeti Faction Başlangıç (Base) noktalarının yakınında
- 1 adeti orta alandadır.
- Alanın üzerinde durduğunuz her saniye takımınıza 10 puan kazandırırsınız.
- Alan 600 puan oldugunda ele geçirilmiş sayılır ve sonraki her saniye üzerinde kaldıkça 2 puan verir.
- Base noktalarına yakın olan 2 ele geçirme noktası etkinlik başladıktan 15 dakika sonra ele geçirmeye ve puan vermeye kapatılır.
- Alan üzerinde aynı takımdan 1 kişi olması takım puanı için yeterlidir.
- Aynı alan üzerinde rakip takımlardan da en az 1 er oyuncu olması durumunda kimse puan alamaz.
- Rakip takımın ele geçirdiği yada 0-300 arası puan sağladığı ele geçirme noktasına çıktığınızda, önce rakibin puanını sıfırlar ardından kendi puanınızı yükseltirsiniz.
Rakip Öldürerek Puan Alma
- Rakip oyuncuyu öldürmek temelde 80 puan verir.
- Eğer rakip takımdan puanınız az ise, rakipten %20 Kill Puanı puan çalar kendinize eklersiniz. (Ele geçirme noktası puanı bu hesaba dahil değildir)
- Bireysel Puanlamada da aynı kural geçerlidir. (Şuan için bireysel puanlama kapalıdır)
Supply Stone
- Başlangıç (Base) noktalarında bulunan Supply Stone'lar bu etkinliğe özel olarak dizayn edilmiştir.
- Etkinliğe yada bu takıma ilk katıldığınızda, eğer dünya üzerindeki herhangi bir evde kayıtlı Supply Stone verileriniz varsa, kayıtlı sayılarınızı etkinlikteki Supply Stone'a çekebilirsiniz. (Sadece veriler alınır, kaynaklar ücretsizdir)
- Eğer getirebileceğiniz Supply Stone kaydınız yok ise yeni kayıt oluşturabilirsiniz.
Diğer Bilgiler ve Kısıtlamalar
- Öldükten sonra reslenme süresi (Kalan dakikanın sayısal değeri + 10 Saniye). Örnek mücadelenin tamamlanmasına 13 dakika varsa, 23 saniye sonunda Base noktasına gönderilir ve reslenirsiniz.
- Öldükten bir kaç saniye sonra cesetler silinir.
- Summon büyüleri ve teleport büyüğü engellidir.
- Hiding yeteneği kapalı, invisibility büyüsü süresi kısadır.
- Wratih Form mücadele esnasında diğer oyuncuların içinden geçemez.
- Arealı silahların maksimum şansı %50'dir.
- Arealı silah mesafesi 5 karedir.
- Evil Omen etkisi altındaki rakip oyunculara en fazla 10 defa Paralyze büyüsü atılabilir. Evil Omen etkisi dışında bir sınırlama yoktur.
Üst görseldeki ;
- Mavi 85 olarak görünen takımınızın puanı
- Kırmızı 330 olarak görünen rakibinizin puanı
- Mavi bar, takımızın ele geçirmeye çalıştığı nokta
- Kırmızı bar, rakibinizin ele geçirmeye çalıştığı nokta
- Boş bar, henüz kimsenin gitmediği nokta
- 28dk olarak görünen kısım, mücadelenin bitmesine kalan süre
- 26sn'den geri sayan kısım, eğer ölüyseniz görünür ve ne zaman resleneceğinizi belirtir.
Ödüller ve PvP Puanı
- [market komutundan PvP Puanıyla alış veriş yapılabilir.
Kazanan ve Kaybeden
- Kazanan takım oyuncuları 5 puan alır
- Kaybeden takım oyuncuları 2 puan alır.
- Olası beraberlik durumunda her oyuncu 3 puan alır.