İçindekiler
Garantili Gain Sistemi (GGS)
Bu sisteme göre, herhangi bir yeteneği kasarken, yaptığınız deneme sayısına göre yeteneğinizin yükselmesidir. Eski sistemlerde yeteneğin yükselmesi şansa dayalı iken, GGS’de kesin yetenek arttırımı vardır.
Aşağıda ki tablolarda GSS için deneme sayıları verilmiştir.
Tabloların yorumu şu şekilde yapılabilir : Sol sutünda yazan sayılar ile, en üst satırda yazan sayılar, bize yeteneğimizin kaç olduğunu gösterir. Eğer yeteneğimiz 62 ise kırmızı ile yazılmış olan , eğer yeteneğimiz 77 ise mor ile yazılmış olan sayılara bakmalıyız.
Kastığımız yeteneğin 62 olduğunu kabul edelim. Yeteneğimiz 62’den 63’e yükselene kadar 10 defa 0.1 yetenek kazanmamız gerektiğini biliyoruz. Yani 62.1, 62.2, 62.3…. diye artış gösterdiğini biliyoruz. Her 0.1 yetenek kazanımı için ise kırmızı ile gösterildiği gibi yeteneğimizi 4. kullandığımızda kazanım alırız. Eğer tailoring kasıyorsanız, 3. kıyafet üretiminizde tailoring yeteneğiniz 0,1 artacaktır.
Blacksmith ve Tailor Karakterler İçin GGS Tablosu
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
50 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 |
60 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 |
70 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
80 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 10 | 10 | 15 |
90 | 15 | 15 | 15 | 15 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 25 |
100 | 30 | 30 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 56 | 75 | 100 |
110 | 125 | 125 | 250 | 500 | 500 | 750 | 750 | 750 | 900 | 1000 |
Geri kalan tüm yetenekler için GGS Tablosu
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
50 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
60 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
70 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 6 |
80 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 10 |
90 | 10 | 10 | 10 | 10 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
100 | 30 | 30 | 30 | 35 | 40 | 45 | 60 | 75 | 90 | 125 |
110 | 185 | 250 | 300 | 375 | 500 | 1000 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 |