Account başı 1 karakter açılabilir. Karakterler oyuncu tarafından silinemez.
-
Stats Cap : 225
IP Başı açılabilen client sayısı : 3
Damage Increase (DI) :%100 - Silahların vereceği hasarın maksimum değeridir. En fazla 2 katına kadar damage verebilir.
Hit Chance Increase (HCI) : %45 - Fiziksel saldırı isabet şansıdır.
Defense Chance Increase (DCI) : %45 - Fiziksel saldırıya karşı savunmalarda rakibin şansını düşürür.
Attack Speed / Swing Speed Cap : 1 saniye - Silah/yumruk sallama hızı en az 1 saniyeye kadar düşebilir.
Lower Mana Cost (LMC) : %40 - Büyü okurken kullanılan manayı %40'a kadar azaltır.
Faster Casting : 2-4 - Büyü okuma hızıdır. Chivalry için en fazla 4, Magery için en fazla 2 olabilir.
Faster Casting Recovery : 6 - Tekrar büyü cast etmek için gereken zamandır. En fazla 6 olabilir.
Reflect Physical Damage : %100 - Fiziksel saldırıyı rakibe geri iletir.
Enhance Potions : %50 - İksirlerin etkisini arttırır.
Bandaj :
Kendine bandaj basma (en düşük 2 saniye) : 11 – Dex/20
Başka oyuncuya bandaj basma (en düşük 3 saniye) : 4 – Dex/60
Hayvana bandaj basma (sabit): 1.5 saniye
Bonded Süresi : Slot sayısı kadar gün. Dragon 6 slot 6 gün gibi…
Leviathan : SOS’in, Ancient SOS olma şansı : 4%
Haritalar
Felucca : Herkes için açık
Ilshenar : Sadece maviler girebilir
Malas : Sadece maviler girebilir
Greater Cure Potion ile ;
Level 1 | Lesser Poison | %100 |
Level 2 | Regular Poison | %100 |
Level 3 | Greater Poison | %100 |
Level 4 | Deadly Poison | %50 |
Level 5 | Lethal Poison | %33 |
Armor ve Silah : Giyilebilir tüm eşyalarda ve silahlarda maksimum 90 olur. Terzi yada demirci karakterle kaplanırsa 40 Luck ekler.
Takı : 90 Luck verir. Bazı major artifact takıları 100 Luck verir.
Robe : Görevlerle 10 ve 25 Luck veren robe bulunur. Günün Bard karakterine 24 saatliğine 60 Luck robe verilir. Sponsor markette 50 Luck robe satılır.
Kalkan : En fazla 40 Luck verir.
Ayakkabı : Görev ile 1. sezonda 5, 2. sezonda 10 Luck Bot bulunur.
0-800 Luck arası 3 props, 800 Luck sonrası 4 props, 900 Luck sonrası 5 props çıkar. Luck yükseldikçe şansları da artar.
Min ve Max Intensty : Bir eşyadaki bir özelliğin alabileceği değerin yüzdelik oranını belirtir. Örneğin, “Hit Mana Leech” (HML) özelliği en fazla 50 olabilir. Eğer bu özelliğin “Min Intensity” değeri %50 ve “Max Intensity” değeri %80 ise, HML'nin en yüksek değeri 50 olduğuna göre, Min Intensity %50 ile 25, Max Intensity ise %80 ile 40 olabilir. Yaratığın cesedine düşecek bir eşyadaki bu özellik 25-40 arası olabilir demektir.
Min Intensty Formülü : Bonuslar + ( ( 20 * Yaratığın Fame Değeri ) / 22500 ) + (30 * Luck) / 1200 );
Max Intensty Formülü : Bonuslar + ( (20 * Yaratığın Fame Değeri) / 22500 ) + ( (70 * Luck) / 1200);
Bonuslar; Paragon, pırıltı, Doom Gauntlet, Ulti Bonusu gibi durumlarda etki eder.
Bilinmesi gereken bazı Loot Bonusları :
Paragon veya Pırıltılı yaratık Min/Max Intensty'e 5 ve 10 Bonus verir. 3'ten düşük propslar 3'e tamamlanır.
Fame değeri 23.000 ve Luck 1100 üzerinde ise;
Düşen item sayısı / 1000 oranında bonus uygulanır. Bu Min/Max Intensty'e 30 ve 10 bonus verir. Item sayısı arttıkça şans artar. Bonus uygulandıktan sonra sıfırlanır ve tekrar başlar.
DF'de ise her düşen item 9x sayılır. (düşen item sayısı)x9 / 1000 formülü geçerlidir.
Felucca ve Ilshenar Bosslarında Loot formülü uygulanmaz Min/Max Intensty : 70-100 arasıdır. Props sayısı en az 4 olabilir.
Ulti Bonusu formüle bakmaksızın Min/Max Intensty : 60-100 arası verir. DF'de en az 4, diğer yerlerde en az 3 props verir.