====== Zafer Mücadelesi ====== * PvP Karakterlerin girebildiği risksiz ama ödüllü etkinliktir. * Etkinlik 30 dakika sürer * Etkinlik saatlerinde oyun içerisinden [zafer komutu kullanılarak katılınır. {{:sistemler:classicuo_ismpo3c1gt.png?300|}} Katıldıktan sonra, etkiliğe kalan süreyi, kaç kişinin katıldığını ve binekli mi bineksiz mi görebilirsiniz. {{:sistemler:classicuo_ueed0kibvo.gif}} == Başlıca Özellikleri == * Sistem katılımcıları eşit şekilde "Unitas" ve "Societas" factionlarına ayırır. * Öldüğünüzde Insure ücreti ödemezsiniz * Cesediniz çantanıza gelir * Silah ve zırhlarınızın durabilitysi azalmaz * Diğer oyuncuların silah, kalkan ve robe'u hariç hiç bir itemini göremezsiniz. * Tüm oyuncuların guild isimleri kaldırılır. * Tüm oyuncuların isimleri değiştirilir. * Kill, Death ve Assist (KDA) sayılarınızı değiştirmez, kendine ait istatistik tutar. * Başlangıç noktalarındaki Supply Stone'lardan ücretsiz ve sınırsız pot, reg ve bandaj alınabilir. * Risk yoktur. Kaybeden de puan kazanarak [pvpmarket 'ten ürün alabilir. * Etkinlikler binekli ve bineksiz olarak ayrılır. * Her oyuncunun 5 Field büyüsü atma hakkı vardır. ====== Nasıl Oynanır ====== * 2 çeşit puan kazanma yöntemi vardır. - Alan ele geçirerek - Rakip oyuncuyu öldürerek ===== Alan Geçirme ===== {{:sistemler:wzfosdsya9.png|}} * 3 adet ele geçirme noktası bulunur. * 2 adeti Faction Başlangıç (Base) noktalarının yakınında * 1 adeti orta alandadır. {{:sistemler:classicuo_8ia0nwykdz.png|}} * Alanın üzerinde durduğunuz her saniye takımınıza 10 puan kazandırırsınız. * Alan 600 puan oldugunda ele geçirilmiş sayılır ve sonraki her saniye üzerinde kaldıkça 2 puan verir. * Base noktalarına yakın olan 2 ele geçirme noktası etkinlik başladıktan 15 dakika sonra ele geçirmeye ve puan vermeye kapatılır. * Alan üzerinde aynı takımdan 1 kişi olması takım puanı için yeterlidir. * Aynı alan üzerinde rakip takımlardan da en az 1 er oyuncu olması durumunda kimse puan alamaz. * Rakip takımın ele geçirdiği yada 0-300 arası puan sağladığı ele geçirme noktasına çıktığınızda, önce rakibin puanını sıfırlar ardından kendi puanınızı yükseltirsiniz. Kapanmış ele geçirme noktası böyle görünür : {{:sistemler:classicuo_hx8ayugiq4.png|}} ===== Rakip Öldürerek Puan Alma ===== * Rakip oyuncuyu öldürmek temelde 80 puan verir. * Eğer rakip takımdan puanınız az ise, rakipten %20 Kill Puanı puan çalar kendinize eklersiniz. (Ele geçirme noktası puanı bu hesaba dahil değildir) * Bireysel Puanlamada da aynı kural geçerlidir. (Şuan için bireysel puanlama kapalıdır) ===== Supply Stone ===== * Başlangıç (Base) noktalarında bulunan Supply Stone'lar bu etkinliğe özel olarak dizayn edilmiştir. * Etkinliğe yada bu takıma ilk katıldığınızda, eğer dünya üzerindeki herhangi bir evde kayıtlı Supply Stone verileriniz varsa, kayıtlı sayılarınızı etkinlikteki Supply Stone'a çekebilirsiniz. (Sadece veriler alınır, kaynaklar ücretsizdir) * Eğer getirebileceğiniz Supply Stone kaydınız yok ise yeni kayıt oluşturabilirsiniz. ===== Diğer Bilgiler ve Kısıtlamalar ===== * Öldükten sonra reslenme süresi (Kalan dakikanın sayısal değeri + 10 Saniye). Örnek mücadelenin tamamlanmasına 13 dakika varsa, 23 saniye sonunda Base noktasına gönderilir ve reslenirsiniz. * Öldükten bir kaç saniye sonra cesetler silinir. * Summon büyüleri ve teleport büyüğü engellidir. * Hiding yeteneği kapalı, invisibility büyüsü süresi kısadır. * Wratih Form mücadele esnasında diğer oyuncuların içinden geçemez. * Arealı silahların maksimum şansı %50'dir. * Arealı silah mesafesi 5 karedir. * Evil Omen etkisi altındaki rakip oyunculara en fazla 10 defa Paralyze büyüsü atılabilir. Evil Omen etkisi dışında bir sınırlama yoktur. {{:sistemler:classicuo_si2i0wbext.gif}} Üst görseldeki ; * Mavi 85 olarak görünen takımınızın puanı * Kırmızı 330 olarak görünen rakibinizin puanı * Mavi bar, takımızın ele geçirmeye çalıştığı nokta * Kırmızı bar, rakibinizin ele geçirmeye çalıştığı nokta * Boş bar, henüz kimsenin gitmediği nokta * 28dk olarak görünen kısım, mücadelenin bitmesine kalan süre * 26sn'den geri sayan kısım, eğer ölüyseniz görünür ve ne zaman resleneceğinizi belirtir. ===== Ödüller ve PvP Puanı ===== * [market komutundan PvP Puanıyla alış veriş yapılabilir. ===== Kazanan ve Kaybeden ===== * Kazanan takım oyuncuları 5 puan alır * Kaybeden takım oyuncuları 2 puan alır. * Olası beraberlik durumunda her oyuncu 3 puan alır.