====== Ilshenar & Felucca Boss ====== Her iki dünya için birer adet Super Boss bulunur. * Felucca için Guildlerin kastığı zindanlar, Ilshenar için ise tüm oyuncuların Quest ekranında kasılan zindanlar arka planda hesaplanır. * Yeterli sayıya ulaşıldığında sunucu genelinde 20sn aralıklarla 5 defa bildirim geçilir. * Her iki boss’un da mekanları kendilerine özeldir. * Aynı iki boss arası delay 9 saat olup, gereklilikler sağlanmış ise Boss spawn olur. * Bossların zırh/damage dengesi eşit olup, kullandıkları özel vuruşlar farklıdır. * Her boss 3 faza bölünmüş olup her fazdaki davranış ve özel vuruşları değişmektedir. * Boss kesilemezse yenisi bir daha spawn olamaz, eskisinin öldürülmesi zorunlu kılınmıştır. * Bir dünyadaki bossun ölmemesi diğer dünyadakini de etkiler ve spawn olamaz! * Her iki boss da eşit ödüller verir. >>> Çok zengin loot (sunucu dengeleri dahilinde) >> 10’ar adet Rare Item >> 1 adet Paragon kasası * Tüm ödüller ceset içerisine düşmektedir. ====== Bulundukları Zindanlar ve Nereden Gidilir? ====== ===== Abyssal Infernal ===== {{https://www.worldofsosaria.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/ClassicUO_M6OcoNbzyb-150x207.png?200|}} {{https://www.worldofsosaria.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/ClassicUO_pcNxRys8py-300x243.png?350| }} {{https://www.worldofsosaria.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/ClassicUO_Cn2poMoXJd-259x300.png?250|}} Destard zindanından geçilir. Bineksiz zindan kuralı geçerli değildir. Geçiş yaptıktan sonra bineğinize otomatik binersiniz. ===== Stygian Dragon ===== {{https://www.worldofsosaria.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/ClassicUO_srwMm0HTUK.png?250|}} {{https://www.worldofsosaria.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/ClassicUO_UiKZoGgXGW-300x265.png?300| }} {{https://www.worldofsosaria.com.tr/wp-content/uploads/2024/10/ClassicUO_AAP7EbEili-300x287.png?250|}} Wisp Dungeon’da bulunan 2 farklı teleporterdan geçiş sağlanabilir.